diumenge, 4 de novembre del 2012

Llavors. La Vinyeta.DO Empordà

Aquest vi el vaig veure a un super de Sa Riera però no el vaig voler comprar. Era per una trobada amb amics i em va semblar una mica agosarat portar un negre de 14,5º en ple estiu però em vaig quedar amb el nom, amb l'etiqueta ( fruit d'una publicació a la Vanguardia el dia que es veremava el Cabernet ) i amb les ganes de provar-lo. I ha estat ara, en plena tardor, i amb els bolets.

Aquest vi és dur de pelar, jove però contundent, Barreja de 5 varietats ( cabernet sauvignon, samsó, merlot, syrah i cabernet franc ) on predomina el samsó i diria que el syrah bàsicament li dóna color. És molt suau però amb un llarg final

com deia, el vam menjar amb bolets, en aquest cas amb una barreja de pinetells, rovellons i alguna llenega juntament amb uns ossos d'espinada al forn.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada