diumenge, 13 de novembre del 2011

Cava Jaume Grau i Grau rosat

Durant la tornada d'un dels viatges a Lleida, solo parar a una gasolinera de sant Pere Sallavinera on tenen vins de Jaume Grau i Grau, del pla de Bages. Vaig comprar-ne de blanc i de rosat, i també hi havia cava. Em van cridar l'atenció tant el brut nature com el rosat. I vaig voler provar aquest.

El resultat va ser bo, o discretament bo. Ho vaig intentar, arriscant-me, amb els canalons de St. Esteva, el dia que a casa hi ha més gent. I com que també hi havia un Codorniu blanc de Blancs, aquest rosat va quedar en un segon pla. Però jo el vaig trobar molt bo, com el d'Anna de Codorniu que prenem cada estiu juntament amb un arròs negre.De la varietat Pinot Noir i amb unamica de garnatxa, és gustós i fresc. Recordo que va passar molt bé amb els aperitius, on hi havia de tot: llonganissa, salmó, blinis, saltejat de marisc, etc. Recomanable i molt bé de preu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada